Hulyaaa1 Valla ben çoook içiyordum ki hala içiyorum ilk 12-13 hafta tiksinti geldi ondan sonrası da mübarek sanki aşerdim şimdi Allah’a şükür 2-3e düşürdüm tabii kimi zaman daha çok kimi zaman hiç içmiyorum benim doktoruma ben 2 tane içiyorum demiştim tamam pekte sıkıntılı bir rakam değil bırakman tabii ki iyi olur ama bırakacağım diye kendini sinir strese sokman bebeği daha çok etkiler zaten annenin her yediği içtiği direkt çocuğa geçmez zararlı planlar süzgeçten geçer falan dedi Mantıklı geldi bir de bunlara ek abartma yani 2-3ü aşma günde dedi bende tamam dedim Allah’a şükür 22 haftalığız