Denizyildizi1 kaderimiz bir.. ilk 12 hafta sanki yeminli gibi içmedim ahahaha ilk 3 ayı geçtim aşerdim resmen ahahah kimi zaman hiç kimi zaman çoook içiyorum mümkün mertebe tok içiyom ben bacım açken midemi bulandırır korkusu var ama hamile değilken en sevdiğim şeydi uyandığım gibi sigara içmek…Aç sigara içip başımı döndürmek