Ben bebeğin hareketlerini hissedene kadar gitmedim 25. Haftaydı galiba ilk doz neden oluyoruz değdim de dışarda hayvan saldırabilir bir yerine farketmeden bir şey batabilir seni ve bebeği korumak için dedi bende oldum o yüzden. Hiç etki bile etmedi ama aşı olduktan sonra yarım saat oynattım kolumu, elimi yumruk yapıp açıp dağıttım .