Derininannesi_ Gzdecinar benim vücudum cok hassas geçen hastalandım doktor serum yapalım dedi b12 taktılar ölüyodum nerdeyse alerji yapmış taşikardiye yol açtı o da yüksek nabızla ölümden döndüm o yüzden şimdi herşeyden korkuyorum
tospikaskim Derininannesi_ hadi yaa çok geçmiş olsun o zaman 😞 belki ilacın içinde bişey vardır alerji iz diğer aşıklara ilaçlara olmaz belki. İnşallah
Dilara9406 Derininannesi_ agir gecmedi ben 1. Dozu oldum hicbisey yasamadim kol agrisi oldu her aşıda oldugu gibi
Dilara9406 tospikaskim ben kaçıncı haftada oldum hatirlamiyorum ama sağlık ocaginda oldum doktoruma da sordum olabilirsin dedi 26.haftadayim pazartesi gunu 2.dozu vurulucam
tospikaskim Dilara9406 anladım ben doktor yeni değiştirdim nosunu almadım ve ol şu zaman gibi bişey de demedi. Olma demez herhalde
tospikaskim Eclina ayy aynısı ben bende çok korkuyorum hem iğneden hem ilaçtan bakalım ne olacak. Maşallah bişey olmamış size
tospikaskim Merveonay evet tanıdığım da 2 yıl önce ilk çocuğunda 2 doz olmuştu şimdi tek oldu demek öyle oluyormuş ☺️
Ayselosman momofkaan bisy sorabilirmiyim saglikocagi kendisimi vuruor tetenoz ignesini yoksa eczaneden bizmi aliyoruz
tospikaskim Meri3220 ya benim korkum hem iğne hem de çok ağrı şişlik oluyor o çocukken çok zorlanmıştım zihnime kötü yerleşti tetanoz 😀 yaptırcam kesin kaçış yok
tospikaskim Gzdecinar aynne öyle eğer olması gerekiyor diyorsalar zaten bence de olması gerekiyor aşı olanlar keyiften olmuyor ya da aşı olanlara bişey olmuyor yan etki haricinde. Bence de olmalı herkes
Dilara9406 tospikaskim ben devlete gidiyorum canim ne telefon ne bisey yok anca soracagim sorulari gidince sorabiliyorum
tospikaskim Beybisininannesi tabi öyle de herkeste de farklı etkiler yapıyor bazıları ağır geçiyor bazıları hiç anlamıyo bende ondan korkuyorum
Oznurkk tospikaskim 20 haftadan sonra oluyor. Ben doktoruma sormuştum olabilirsin demişti. 20 haftada bi oldum 1 ay sonra da bi doz oldum.3.yü oldum mu şuan hatırlayamadım 😂