Damlatuurgut tospikaskim 21.haftamdayım bugün oldum çok şükür ağrı vs yok. Ayrıca iki kolumdan kan verdim onlar daha çok ağrıdı😂
Ecmgn tospikaskim benide aradı sağlık ocağı 20 yada 21. Haftada sanırım oldum 1 ay sonrada ikinci doza gel dedi . Sağlık ocağında oldum
Bendiyebiri tospikaskim ben oldum korkacak bir durum yok 2 doz oldum 3. Doğumdan sonra oluyor. Biraz kol ağrısı oldu o kadar bikaç gün sürdü ama
tospikaskim Dilara9406 hadi ya beni de sağlık ocağından hemşire aradı. Sağlık ocağına kayıt yaptırdınız mı siz
tospikaskim Cigdemmylmzz aile hekimi ize mutlaka hamileliğinizi bildirmeniz gerekiyor onlar da herşey takip ediyor bilgilendiriyor. Bazı şeyleri ücretsiz olarak orda yaptırabiliyprsunuz.