tospikaskim Kızlar 23. Hafta dayım sağlık ocağından aradılar bugün ilk dozu olacakmış. Doktorum da bişey demedi. Sordum arayan hemşireye sağlık ocakları takip ediyor onu dedi. Siz kaçıncı haftada oldunuz ve nerdr oldunuz
Derininannesi_ tospikaskim ben olmadım ya henüz gününü geçirmişim aradıklarında haberim oldu gidemedim de yogun calısıyorum . Doktoruma sordum cok gerek görmüyorum sonucta evde doğum yapmıcaksın yada bağda bahcede dedi zaten ağır geçiyomus aşı sonrası bende henüz yaptırmadım
Eclina tospikaskim bn ikinciyi olacam bacı ilkinde beni korkuttular çok sgriyo ateş yapiyo diye zaten iğne fobim var anamm dedim mecbur olacan oldum vesselam biraz uyuşuk ağrım oldu iki gün geçti
Cigdemmylmzz tospikaskim canım bana doktorum 24. Haftada olacağımı kendisinin beni sağlık ocağına yönlendireceğini söylemişti yakın bir zamanda benide ararlar mı bilmiyorum ama
tospikaskim Derininannesi_ evet öyle tabi hastanede doğum olacak ama kullanılan neşter ve ya metal malzemelerden mikroplardan korunmak için vuruluyor diye biliyorum. Bende çook korkuyorum tetanoz dan çocukluğumdan kötü anılarım var hafızama kazınmış. Yanlış bişey de yapmak istemiyorum
Sevdapl Derininannesi_ ben de yaptırmayacağım. Artık hastane ortamları çok steril. Bu yüzden bazı doktorlar gerek duymuyor.
Dilara9406 Derininannesi_ agir gecmedi ben 1. Dozu oldum hicbisey yasamadim kol agrisi oldu her aşıda oldugu gibi
Bendiyebiri tospikaskim ben oldum korkacak bir durum yok 2 doz oldum 3. Doğumdan sonra oluyor. Biraz kol ağrısı oldu o kadar bikaç gün sürdü ama
tospikaskim Eclina ayy aynısı ben bende çok korkuyorum hem iğneden hem ilaçtan bakalım ne olacak. Maşallah bişey olmamış size
Merveonay tospikaskim Benide çağırıyorlar ama doktorum 24. Haftada tek doz dedi benim 3 yıl önce ilk gebeliğimde 2 doz vurulmuştum o yüzden tek doz yeter dedi doktorum
tospikaskim Merveonay evet tanıdığım da 2 yıl önce ilk çocuğunda 2 doz olmuştu şimdi tek oldu demek öyle oluyormuş ☺️
Beybisininannesi tospikaskim 21. ve 25. Haftada oldum. Hiç bir yan etkisi yok. Millet neyi abartıyor anlamıyorum. Hafif kol ağrısı oluyor o kadar. Bu kadar anlamsız ve gereksiz birşey olsa yürürlükte böyle bi aşı olmaz.
tospikaskim Beybisininannesi tabi öyle de herkeste de farklı etkiler yapıyor bazıları ağır geçiyor bazıları hiç anlamıyo bende ondan korkuyorum
Hello08 Beybisininannesi aynen öyle bende 20 ile 24 haftalarda olmustum sadece iki gün üstüne yatmadım o kadar
Derininannesi_ Sevdapl aynen kuzum bana da gerek yok diyince yaptırıp agrısını ateşini çekmek istemedim çalısırken zor oluyo zaten hamilelik zor
Meri3220 tospikaskim 19.haftada ilk dozu oldum 24 haftada 2.dozu olucam Allah izin verirse. Elinize çivi batsa yada metal bişey kesse tetanoz aşısı yaparlar sonuçta doğum yapacaksınız ve cerrahi bir müdahale gerekirse sıkıntı yaşamazsınız. Yaptırın iyice zamanı geçmeden rahat edin zaten sadece aşıdan sonra 3 4 gün kol ağrısı oluyor sadece oda herkeste oluyor normal
tospikaskim Meri3220 ya benim korkum hem iğne hem de çok ağrı şişlik oluyor o çocukken çok zorlanmıştım zihnime kötü yerleşti tetanoz 😀 yaptırcam kesin kaçış yok
Elfs tospikaskim ben aile sağlığı merkezinde dün oldum 23 haftadayım hiç yanma ağrı olmadı sonrasında da bir ağrı olmadı korkmuştum olur diye duyduğum herkes kötü oldum falan diyordu bende bir şey olmadı.
Gzdecinar Derininannesi_ ben 2 doz yaptirdim ve hicbir sorun yasamadim sadece birkac gun duş alma ve kolunda kizarik sislik olur en fazla buz koyman yeterli olur demislerdi kol agrisi disinda bisey yasamadim
Gzdecinar tospikaskim Doktoruma sormustum bende bana saglik ocagindaki aşılarınızı takip edin gidin dedi ben 2 doz olmustum olma sebebi metallerden pasli bulasacak hastaligi önlemek amacli yapildigini eger yaptirilmadiginda bebekte eger bu hastalik olursa hastaligin tedavisinin olmadigini bu yuzden ihmal etmemem gerektigini belirtmislerdi bu yuzden ihmal etmeyin bence
tospikaskim Gzdecinar aynne öyle eğer olması gerekiyor diyorsalar zaten bence de olması gerekiyor aşı olanlar keyiften olmuyor ya da aşı olanlara bişey olmuyor yan etki haricinde. Bence de olmalı herkes
Derininannesi_ Gzdecinar benim vücudum cok hassas geçen hastalandım doktor serum yapalım dedi b12 taktılar ölüyodum nerdeyse alerji yapmış taşikardiye yol açtı o da yüksek nabızla ölümden döndüm o yüzden şimdi herşeyden korkuyorum
Cnsl32 Bende bugün oldum 19+5 deyim iğne fobim var ama olurken hiç bişey hissetmedim ancak yeni yeni ağrı olmaya başladı ve sonrasında bulantım çok oldu üstüme sanki ağırlık çöktü yada bana öyle geliyo bilemiyorum