BuFi2012 Ozlemmmmm ben özele gidiyorum canım. Doktorum söyledi. Ben tüp bebek tedavisiyle sahip oldum yavruma doktorum 40 ı tamamlayınca suni veririz dedi riske atmaya gerek yok dedi. Kendi gelmesini bekledik şimdiye kadar ama gelmiyo maalesef 🤷🏻♀️
BuFi2012 Zhrnc bende hurma yiyodum hep ama bu aralar bıraktım😩 bayram telaşesinden hareketleri vs herşeyi bıraktım valla nasıl olsa pzartesi suniyi yicem diye. İnşallah kolay geçer
BuFi2012 Espbulut inşaAllah gelir canım kendiliğinden ya daha var. Muayenen yapıldımı varmı açılma falan
Espbulut BuFi2012 bu zamana kadar yapılmadı canım ama yarın randevum var bakalım ne diyecekler kendi sancımla olmasını çok istiyorum çünkü epidural olucak ama suniye dönerse nasıl yapıcaklar bilmiyorum 🙈🙈
DenizYlmazZorlu BuFi2012 yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek dr (sjni sancı, sezeryan..) Ama artık taşıyacak gücüm kalmadı bir an önce doğsun istiyorum🙏🏻
Mervelerce Benimde son 8 hatta 7 olucak 12den sonra🙈 hiç belirti Yok ama bugün alt tarafım afedersiniz vajinam aşırı agrıyo ayağa kalkınca yürüyemeyecek kadar🙄 yatarken dönemiyorum bile bu belirti değildir heralde sancım Yok çünkü🙄
BuFi2012 Mervelerce bendede var canım o çocuk kanala girdiği için baskı yaptığı için öyle olduğunu söylüyolar. Benim hele ki gece dönerken bacak aramdaki kemiklerden çatır çutur sesler geliyo anlamadım valla
BuFi2012 Espbulut bende çok dayanamazsam epidural yaptırcam konustum doktorumla. Suni de olsa 4-5 cm e ulaştımı açıklık epidural istenirse yapılıyomuş
Didemalkanendik BuFi2012 bnm bebek ters canm maalesef inşallah çok kolay doğumun olurr Allah yardımcımız olsun
AyeHakanKrk BuFi2012 benim de son 7 gün ptesi kontrol var yeterli açıklık olursa suni sancı ile doğumu başlatırız dedi doktorum bu aralar çok toplanıyor asagı çok baskı var ama nişan ve su belirtisi yok inşallah açılıyorumdur
BuFi2012 AyeHakanKrk inşaAllah canım. Sen bol bol çömel kalk squattı merdiven inip çıkmaydı yap hepsini muayeneye kadar. İnşaAllah faydası olur. Benimde 1 cm açıklık var 1 aydan fazladır baska bişi yok valla
AyeHakanKrk BuFi2012 bütün hareketleri yapıyorum benim de en son 1 cm di açıklığım bıdahaki kontrol ne olur bilmiyorum