BuFi2012 Sağolasın canım benim valla bianda oldu dün gece sancılarım başladı akşam 10 da yalancı gibi geldi başta sonradan sıklaştı ve şiddetlendi yine aldırmadım bu sefer zaman geçtikçe sancı süreleride uzadı hastaneye gittik hala 2 cm benim moral yine sıfır biliyosun zaten durumları benim ama 3 saat sonra tekrar gel dediler gece 2 den sabah 6 ya kadar baya baya sancı çektim sabah 6 da gittim hala 2 cm dediler hayal kırıklığı resmen ama yatırcaz baya yumuşaman var dediler işte herşey ondan sonra başladı 6 dan 8 e kadar baya sancılar şiddetlendi 1 dk falan anca dinlendiriyordu öyle diyeyim 8 de 3 cm 9 buçukta 5 cm sonra suyum geldi 10 10 buçuk arası tam açıklık oldu 10 buçukta yavruma kavuştum en zor kısmı 5 cm den sonra olan kısımdı Rabb'ime şükürler olsun çabuk ilerledi açılmam Meryem ana otunu yapmıştım ona inanıyorum bide sıcak su ve şu kedi pozisyonunda karşıladım sancıları yoksa daha zor olurdu gibime geliyor sonrası cidden dünyalara bedel ama :) inş sende kurtulursun biran önce