femme canim merhaba benimde 30 u da olmamgerekirken gecti adetim dun kan verdim 1.20 cikti kadin dogum doktoruma sordum napayim die geleyimmi adet sokturucu yazman icin bakicakmisim yoksa bekliyimmi cnku oda bilior hic bole yasamadim gunu gunjne oluyordum normalde 1 hafta daha bekliyelim dedi belki gec dollenmedir dedi oyizden 1 hafta daha bekleyecegim smdi yani adet olmazsam tam 14 gun gecmis olcak ustunden ozamn gidecegim insallhh vardir biseyler