femme Kizlar 31 ocak adet günüm du olmam gerekirken 5. Günüm bugün henüz gelen bisi yok. Dun erken gebelik testi yaptım sadece tek çizgi cikiyor İdrarda çıkmayıp hamile kalan var mı? Beklemem mi gerekiyor yoksa kan da çıkar mı Bu arada 8 aylık evliyim
Alparslaninannesii femme bende 7 aylık evliyim benimde 5 gün gecikti ve dün akşam adet oldum cnm hep tek çizgi çıkıyordu üzmek istemiyorum ama olsa çıkardı
Ceylan01-13 femme benim 10 gun gecti yine yaptim 3 defa cikmadi kanda cıksı oda sınirda varla yok arasinda demisti 10 gün daha bekledim sonra kese göxüktü geć döllenme olmus olabilir sizinkide ben suan 39 haftayim
mminiginannesi10 Normal kaset test deneseydın cnm bide. Erken gebelik testi bende göstermemişti, kaset göstermişti. Ama ondada cıkmazsa bi kan ver istersen
femme mminiginannesi10 ben adetim 2 gün gecikmede kaset yaptim ondan da çıkmadı nedenini anlayamıyorum herhangi bi sorunum da yok ama adet de olamıyorum
Mrvnrsntrk mminiginannesi10 merhaba benımde aynı adet günüm sızınle dün kan testı verdım az önce aradım degerlerım 0 olarak göründü ve hala adet olmadım 😞
Tubmavi mminiginannesi10 erkem gebelik genelde 6 gün önce gösterir. Onda çıkma ihtimali daha yüksektir. Siz aradaki gün farkından ötürü onu yaşamışsınız.
ayse3452 femme benım adetım uc gun gecıktı ıdrar yaptım sılık cıktı ıkıncıyı yaptım pozıtıf cıkmıstı hemen kan verdım su an 6 haftalık hamıleyım bence gıt kan ver 😊
femme Mrvnrsntrk valla ne yapicaz anlamadim yani illede bebek olsun diye stres de yapmıyorum adet olayım bari diyorum oda yook acile gidicem artık yarin kan vericem son çare Yaptığım testler hep tek cizgi
ayse3452 femme evet benım uc gun gecıkmeyle cıktı 😊 ama gec dollenme varsa daha gecde cıkabılır sen yıne kan ver en ıyısı kan cunku
Happymami femme benim adetim 3 gün geçmişti kanda 7 çıkmıştı idrarda çıkmıyor malesef düşük olduğu için. 5 gün daha bekle bence🌸
Happymami femme yani bence daha iyi olur çünkü düşük çıktığı zaman sürekli kan vermeni istiyorlar yeterli görmüyorlar betayı ve bu süre de o kadar yıpranıyorsun ki sürekli takıntı yapıyorsun niye böyle bişey mi var kimyasal gebelik mi vs.vs. bence bekle öyle git🌸