Bende 2-3 hafta önce e bebek indiriminde 150₺ ye almıştım. Aşırı kararsızdım ama 5.katta oturuyoruz ve asansör yok, sık sık inip atamam diye aldım artık. Trendyolda kullanıcı yorumları genellikle “çok gereksiz diye düşünüyordum ama iyi ki almışım” diye dolu😃
Koku sızdıracağını düşünmüyorum açıkçası çünkü dış kapağı hariç içinde kilitlenen bir kapağı daha var