bebeklibirisi sherlock biz balkonu kullanmadığımız için oraya koyarım diyorum yoksa dediğiniz gibi yazın daha kötü 😵💫
balbebek412 sherlock bu arada, size butce olarak zor gelmeyecekse kesinlikle tavsiye ederim, cok memnunum ben.
EryaCa sherlock Ben de düşünmüştüm ama fiyattan almadım poşetler de pahalı üstelik bezler çok kokoyur o yüzden hiç biriktirmeden hemen kapının önündeki çöpe atıyorum iki yıl bu şekilde yaptım
Tubmavi sherlock ben çöpleri günlük kapıya çıkarıyorum bebek beziyle daha hızlı dolacak hiç gerek yok bence.
Gizgizgiz sherlock evet memnunum zaten onlar market poşeti gibi olmuyor sadece az biraz daha ince rengi şeffaf orjinalinden.önemli olan çöp kutusunun kalitesi
Kbrkrt sherlock denemedim bilgim yok ama bi tane alıp denenebilir aslında bana link verebilirmisin canım yada ne yazınca çıkıyor