Elifkubra1 benim 2 kaybım var canim tedbir amaçlı başladı doktorum aslinda coraspirin de kullanıyordum benim kanama alanı ve plesanta aşağıda olunca kanamalarım olunca bıraktirdi şuan iğneyle devam ediyorum genetik teste yapıldı onda sorun çıkmadı sadece benim hastalığım var pıhtılaşma yapabilir diye başlandı