Elifkubra1 Merhaba adetim 8 gün geçti beta 718 oldu bugün bebek yok 3mm kese vardi 37 haftalık ölü dogum yaptim kan pıhtılaşması varmis doktor oksapar iğne verdi kullanan varmi günde 1 kere nasil yapayim bacaklarıma yapsam olurmu
gldn065807 Elifkubra1 ben koluma vuruyorum daha doğrusu esim vuruyo bacak biraz fazla aciyo ya göbeğinden ya kolundan dene
Deniz_moms Elifkubra1 benimde bi kaybım var 9 haftalık testlerden sonra çıktı kan pıhtılaşma olduğunu oksopar iğne kullanıyorum şuan 34. Haftadayım hala göbeğimden yapıyorum doktorum daha etkili dediği için bide ecopirin kullanıyorum
Ddm-dlr Elifkubra1 bende 6.5 aydır kullanıyorum göbegimden yapıyorum bacak ve kol cok acıdı en rahatı göbegimden oluyor he bazen cok acıyor bazende hiç acımıyor ama asıl sorun maalesef cok yakıyor ama iyi olsunda bebegimiz yaksın varsın
Elifkubra1 gldn065807 benimde hemşire vurdu bugün Yarin eşime vurduracagim göbekten cok korkuyorum yapamam diye
Yseliminannesi Deniz_moms bende tansiyondan dolayı coraspin kullanıyordum ama 32 de kesti iğneye devam dedi doktorum şuan34+5 im sizin doktorunuz kesicek mi yoksa doğuma kadar kullanıcak mısınız?
Elifkubra1 Ddm-dlr bende batırırken cok korkuyorum yapabilsem keske acısına katlanicam ellerim titriyor
Gizmo90 Çok üzüldüm canım sağlıkla gelir gelir inşallah bebeğin 🙏 göbek en az acıyan yer , yapmadan önce ve sonra buz koyarsan daha az acır. Yumuşak yeri güzelce kavra ve öyle yap daha kolay olur.
bebegimibekliyrm Başınız sağolsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasib etsin🤲🏻 Her sabah vurun youtube da videolar var nasıl vurulduğuna bakın acımıyor çok minik bir iğne
Elifkubra1 bebegimibekliyrm cok saolun hemşire bugün gösterdi koldan videoları var dedi yarin izlicez artik
Makif2112_ Elifkubra1 kan pıhtılaşmasi 37.haftada mi ortaya çıktı canım şuan covidim ve oksapar kullanıyorum
Elifkubra1 Makif2112_ yok 37 haftalık ölü dogum yaptim daha sonra üniversite hastahanesinde kan pıhtılaşması testi yaptırdım 10 ay geçti üzerinden tekrar hamile kalınca doktor test sonuçlarından pıhtılaşma olduğunu söyledi iğne verdi suan daha çok yeni gebeligim
Nehir-Poyraz Elifkubra1 rapor çıkartması lazım onla eczaneden bittikçe alıyosun. Bir kutuda on tane var zaten
gldn065807 Elifkubra1 açıkçası göbeğime bende cesaret edemedim koluma alıştım 31+5 deyim zaten 37 haftada bırakıcam doktorum öyle söyledi hayırlısı kolunu dene bir süre sonra alışıyorsun
Ddm-dlr Elifkubra1 canım aslında bir cesaret etsen sonra zaten alısıyorsun iki parmagınla etini kavrarsan biraz sıkıp sonra daha rahat batırırsın rabbim yardımcın olsun inşalllah hemsirenin dedigi gibi videolarıda izle
Elifkubra1 gldn065807 insallah yapabilirim surekli test mi yaptilar size uzun süre kullanmışsınız bana 10 adet vermiş devam edermiki
gldn065807 Elifkubra1 benim 2 kaybım var canim tedbir amaçlı başladı doktorum aslinda coraspirin de kullanıyordum benim kanama alanı ve plesanta aşağıda olunca kanamalarım olunca bıraktirdi şuan iğneyle devam ediyorum genetik teste yapıldı onda sorun çıkmadı sadece benim hastalığım var pıhtılaşma yapabilir diye başlandı