Deniz_moms Yseliminannesi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻 Bakalım haftaya kontrolum var ne dicek doktorum merakla beklıyorum
Yseliminannesi Deniz_moms evet bende hapın etkisi çok olduğunu bildiğimden size o yüzden sordum ama benim tansiyonumdan dolayı erken doğum olur belki diyede erken kesmiş olabilir doktorum
Semiha_t Bende kullanıyorum şuan 10 haftalığım 26. Haftaya kadar 4000 mg kullanıyorum sonra dozu düşürecem dedi doktor aynı şekil olan varmı
Mert86 Elifkubra1 merhaba benim 2.gebeligim ikisinde de kullandim ilkgunden itibaren bacaktan kullandım sukur sikinti olmadi