Esingldn Emimat bende 29+2 dün gittim kontrole sezaryen olacak 10 nisanda alırız dedi cok heycanlıyım ve korkuyorum🥺
Moniza Esingldn ya benimde sezeryan 29+0 iz bizde bana 22 Nisan dedi acaba doktorum mu yanıldı bende hafta hesaplaması yaptığımda 12 Nisan çıkıyor
sheyda1991 Haftadan selamlarr ☺️ 22 Nisanda kavuşuyoruz inşallah kazasız belasız bebişimize sürpriz yapıp erken ya da geç gelmezse :)
mommyciks 28+5 iz bu 2. Doğumum sezaryen olacak . Bu hafta dikiş yerim çok sizlamaya başladı kontrole de daha 2 hafta var . Sizde de var mı aynı sıkıntı
Esingldn Moniza valla bilemiyorum bana dün 10 nisan dedi ama belki değişiyordur bebekten bebeğe bilemedim şimdi benim de ilk gebeliğim 🥰
sheyda1991 Moniza süreç nasıl ilerler bilmiyorum ama ilk tercihim inşallah süper bir açılma ve yeterli sancıyla hemencecik doğurmak 😅 Ama bakalım o gün ben nasıl olacağım, bebişimiz nasıl olacak..
Moniza Esingldn 2 doktorda takipliyum birisi 22 Nisan dedi diğeri de neden sordun doğumu dedi 🤨belkide dediğiniz gibi degisiyirdur bebeğin gelişimine göre falan 😊
sheyda1991 Moniza ay amin inşallah. Tüm gebeler ve bebekler için Rabbim en afiyetlisini nasip eylesin ☺️🙏🏻
Kumsalsmom Emimat 29+1 im gün geçirmeye çalışıyoruz sağlıklı çok şükür dün gittim kontrole bi değişiklik yok onun dışında 🙏🏻