Hlt-seyma21 mucizegebelik6 bende 28 haftalığım normal istiyorum en geç 1 Mayıs diyorlar 40 hafta ona denk geliyormuş, Koç olmasın ya boğa olsun bari tutabildiğim kadar 24 nisandan sonra tutmaya calısıcam😂 erkek bu ara
mucizegebelik6 Hlt-seyma21 benimde erkek bende balık olmasın koc olsun istiyorum kendim boğayım bi boga daha kaldiramam 😁
Mervepera 29+5 im hazırlıklar ne durumda kiyafetleri yıkayıp yerleştirmeye başladınız mı hastane cantasi falan birde hediyelikleri çikolataları aldınız mı bana fikir olsun❤🥰
Kubra6100 Mervepera bende pazartesi kiyafeleri dolabi ayarlicam insallah hastane bavulu falan☺️ Hastane cikisini aldim zaten bakalim
Mervepera Moniza aboov🤣🤭 bugün hediyelikleri sipariş verdim alınacak hersey bitti benim perde hali avize teslimatı kaldi oda yerlestirmesi kıyafetleri yıkayıp onada pazartesi başlarım yıkama işine inşallah 🙈
Moniza Mervepera maşallah ya bu 2.gebelik ilkinde 20 haftalikken herseyim hazırdı bunda bir tembellik oldu bana 🙄🤣
Mervepera Moniza kizzz 2. Nin suçu ne hep böyle görüyorum ınsallah bende olmam böyle 🤣🙈 yavaştan başla ama canım sonra sen zorlanirsin hem nolur nolmaz hazır dursun hersey 🥲
Kubra6100 Emimat bende 30 bugun girdim belim cok agrio geceleri saga sola donemek cok zor fazla kilo almadim ama kendimi cok cok agir hissediyorum kansizlik var biraz da 9 suan ferro sanl iciorum ama cikmiyor gunde ikiye cikarcak herhlde bu gidisle
Moniza Mervepera hahha ya kesinlikle haklısın canım haftaya kontrolüm var kontrolden sonra alışveriş işini halledeyim diyorum 🤣pijama takimi kac tane aldın sen canım
Moniza Mervepera benimde uyku sorunum başladı sürekli uyanıyorum birde uyuyana kadar çok zaman geçiyor 🙄
Mervepera Moniza uykuya dalsam çok güzel oluyor dalmasi sıkıntı ha bide tuvalet için kırk kere yine kalkıyorum uyanıp 🤣🤣🤭
Moniza Mervepera ben tuvalet içinde değil bir an da uyanıyorum boş boş anlamadım geride uyuyamıyorum 🤣