Sumeyye58 Emimat bugün 29+1 olduk 2 hafta oldu kontrole gideli suyum biraz fazlaymış biraz daha artarsa erken doğum olabilir dedi doktorum hepimizin hakkinda hayırlısı olsun
Ozlm007 Fadimee5 o son iki aylık döneme girdik ya artık kısır döngü resmen zamanın geçmedi süre 😂😂 9 aylık olana kadar bi sene bekleriz 😂😂
Fadimee5 Ozlm007 hahahahh ya gerçekten öyle biliyor musun resmen günler geçmiyor azalmıyor yani hergun aynıymış gibi hissediyorum
b_ilge 30+1 olduk bulantı ve kusmalar ile birlikte gece uykusuna hasret kaldım. Onun dışında herşey yolunda çok şükür
Ozlm007 Fadimee5 bende öyle kış mevsimi günler kısa zaman hızlı geçecek diye sevindim hep öylede oldu 7 ay nasıl geçti hiç anlamadım ama şimdi sanki bu 2 ay geçmicekmiş gibi geliyo 😂
Eceguldemir55 Afro-dit eser miktarda olunca sorun olmaz o kadarlık bi protein çıkışı olması normal karşılanıyor benim de öyleydi bir sonraki kontrolde hiç çıkmadı içiniz rahat olsun
Yagnur17_crk 27+6 haftalık şuanda dün doktora gittim doktor 900 gramlarda olduğunu söyledi acaba haftasına gore iyimi kilosu
Aslihan2 29+5 benimde bebek toplanması ve bacak ağrısı devam ediyoruz 😄 doğum ne zaman olur konusmadik henüz ama sezaryan istiyorum dogum sancisindan cok korkuyorm🥴
Ozlm007 Aslihan2 2 şubatta doğuran bi arkadaşım diyordu son aylara gelince vakit geçmiyor hep daha çok var diyip duruyordu 7 ay nasıl geçti 2 ay geçmez mi saçmalama diyordum geçmiyormuş 😂😂