Aselinkooo mucizegebelik6 ya benimde 28,haftalık ama nisanın 29 u gösteriyor sezeryansa gün belliyse orası ayrı tabi🤣 Hafta aynı olunca 😄 sen daha iyi bilecen tabi kız taşıyan sensin. Sağlıkla gelsin 😍
mucizegebelik6 Aselinkooo kuzum benimde ilk zamanlar 27 si gözüküyordu şimdi tarih 18 oldu birde sezeryan ve baska Sebepler olunca olaylar oyle gelişti yoksa sende haklısın Tabiki :)) Saglicakla gelsinler cok amin 🤲🌸😍
Fadimee5 Ozlm007 amin gerçekten zor geçiyor ilk hamileliğim çok kolay geçmiş diyorum düşününce şuan yatakta bile zor dönüyorum
Ozlm007 Fadimee5 yaaa ben bi ben öyleyim acaba abartıyor muyum diye düşünüyordum 7 aylığım sanki daha ağırlaşmak için erken diye düşünüyordum ama tek değilmişim 🥺
Fadimee5 Ozlm007 bende öyle düşünüyordum daha var hemen agirlasmam heralde diye ama sanki 9 aylık gibiyim😄
Tray Bnde 29+5 bayanlar nisan’da doğucak ama bakalm kaçi 2. Sezeryanim Bide bayanlar yaklaşık iki haftadir bazi yemeklerden , meyvelerden , et’ten değisik ve pis kokular geliyor normelmi sizde bnm ilkkez böyle bişey başima geliyor anliyamadm.
Minikminik41 Fadimee5 27 +4 haftaligim o sertleşme bendede oluyor haftaya doktora gidicem neden oluyor acaba
Ozlm007 Fadimee5 o son iki aylık döneme girdik ya artık kısır döngü resmen zamanın geçmedi süre 😂😂 9 aylık olana kadar bi sene bekleriz 😂😂