Ozlm007 Emimat an itibariyle 29+5 sevgililer gününde kontrolümüz var bu yılın sevgililer günü hediyesi olarak kızımızın ultrason fotoğrafını alıcaz 😁
Aselinkooo Emimat 28+0 Nisan sonu görünüyor aksi, bişey olmazsa tabi.. son kontrolüm 27+4 deydi 3 hafta sonra gel dedi😊
Demongun11 Şuan 30+1 im doğumum 14 nisan son adete göre ama bebek gelişimi iki hafta önden gittiğini söyledi doktorum doğumu etkiler mi yani daha mı erken gelir bilginiz var mı
Eslamliyam Moniza inşallah o sebebten dolayıdır bende doktoruma söyledim magnezyum diye toz bir ilaç verdi onu kullanıyorum bi etkisni de göremedim daha
mucizegebelik6 Aselinkooo hayır canım senin yanlışın var 28 haftalığım ve 37 38 hafta olunca doğum gerceklesicek yani nisanın ilk haftası gibi. Hem benden iyimi biliceksin kız 🤭😂
Ozlm007 Fadimee5 sertleşme bende de var bulaşık makinesini yerleştirirken bi katı zor yerliyorum karnım taş olup bacağıma değiyor resmen dinlenince geçiyor
Eslamliyam Demongun11 ayy aynen valla aynı ağrıyı bende çekiyorum özelikle biraz çok oturduğumda ayağa kalktığımda da bacak arasındaki kemiklerim sızlıyor ağrıdan yuruyemiyecegimi sanıyorum aynı penguenler gibi yürüyorum
Ozlm007 Fadimee5 aynı aynı senkronize bir şekilde de sırtım bel çukurum ağrıyor kürek kemiklerim sızlıyor bugün yemeği zor yaptım daha 2 ay var Allah bize sabır versin çok amin 🙏🏻
Aselinkooo mucizegebelik6 ya benimde 28,haftalık ama nisanın 29 u gösteriyor sezeryansa gün belliyse orası ayrı tabi🤣 Hafta aynı olunca 😄 sen daha iyi bilecen tabi kız taşıyan sensin. Sağlıkla gelsin 😍
Mrzsry_47 mucizegebelik6 benim bildiğim son adet tarihine göre gidiliyor benim de sezaryen olacak ama doktor son adet tarihini dikkate alıyoruz dedi hafta olarakta bizde öndeyiz
Gmziso Bizde 27 hafta olduk uygulamay göre Mayıs başı doğum ama sezeryan olursa Nisan sonu gelir sanırım. Bu arada ne zaman soyluyor doktor sezaryan normal doğum diye
Fadimee5 Ozlm007 amin gerçekten zor geçiyor ilk hamileliğim çok kolay geçmiş diyorum düşününce şuan yatakta bile zor dönüyorum