Selimin-anne 29+3 gelebildik şükür benim kıza küçük diyorlar ikinci gebeliğim oğlumda okadar sağlıklı beslenmediğime rağmen kilosu iyiydi kızıkamda dikkat ediyorum ama nedense kaçtır küçük diyorlar aceba bende mi beslenemiyor ultrasona giricem bu hafta bakalım ne çıkıcak 😟
Moniza Selimin-anne Kaşar peyniri süt muz badem bunlar direk bebeğe kilo aldırıyor sürekli bunları tuketseniz
Rumytek Emimat benim uygulamaya göre 23 nisan da doğum ama ultrasonda değişiyor sürekli 14 17 nisan arasında gidip geliyoruz.
mucizegebelik6 Rumytek benimde 27 gözüküyordu şimdi 18 nisan gözüküyor sanırım son haftalarda belli olur
Rumytek 28+5 teyim alt karnımda dogrulurken ilk ayağa kalkıp yürürken, bazende bisey kaldırınca bi agri oluyo gerginlik gibi ilk hamileliğim bu arada. Kontrolümde soracağım ama daha önce böyle bisey yaşayan var mı normal midir
Demongun11 Rumytek benimde ilk gebeliğim ve bende aynı şeyleri yaşıyorum doktorum normal olduğunu söyledi
mucizegebelik6 Emimat bebek 2 hafta önden gittiği için benimde 18 nisan gözüküyor ama ben 37 38 de sezeryan olacağım icin nisanın ilk haftası fln olcak sanırım
Hlt-seyma21 mucizegebelik6 bende 28 haftalığım normal istiyorum en geç 1 Mayıs diyorlar 40 hafta ona denk geliyormuş, Koç olmasın ya boğa olsun bari tutabildiğim kadar 24 nisandan sonra tutmaya calısıcam😂 erkek bu ara
Efraimmm mucizegebelik6 Kiz o nasıl oluyo 🤣🤣🤣ben şuan 32+4um nasıl oluyo o benimki gecmi gelcek o zmn doktor bana Mart sonu Nisan başı dedi
mucizegebelik6 Efraimmm bizim kilomuz iki hafta önden gittiği için normalde 27 nisanken 18 nisana düştü doğum ama 37 38 de sezeryana alınacağım icin Mart sonu nisanın basını buluyor o sebepten ötürü anlicagin 🤭😀
Mrzsry_47 mucizegebelik6 benim bildiğim son adet tarihine göre gidiliyor benim de sezaryen olacak ama doktor son adet tarihini dikkate alıyoruz dedi hafta olarakta bizde öndeyiz
Eslamliyam Emimat ya benim de bacak arasında ki kemikleŕiklerim sızlıyor resmen yatakta döndüğümde agirli bi şekilde dönüyorum neden olabilir sizce aynı durumu yaşayan lütfen cvp versin?????
Moniza Eslamliyam bende de oluyor doktor normal dedi birde burdan bir kaç kişide okumuştum bu şikayeti bebek büyüdüğü için rahime baskı yapıyormuş ondan oluyormuş
Demongun11 Eslamliyam benimde öyle yatakta dönerken yürüyüş esmasında ayağa kalktığımda ama normal olduğunu söylemişti doktorum bebek büyüdükçe yaptığı baskıdan dolayı olduğunu söylemişti
ElfErk Emimat ben de 29+3um🙋♀️ kontrolüm önümüzdeki cuma ve şuana kadar hiç yüzünü göremedik😒 inşallah bu kez gittigimzde görürüz.. insan yine görmek istiyor..
Eslamliyam Moniza inşallah o sebebten dolayıdır bende doktoruma söyledim magnezyum diye toz bir ilaç verdi onu kullanıyorum bi etkisni de göremedim daha
Eslamliyam Demongun11 ayy aynen valla aynı ağrıyı bende çekiyorum özelikle biraz çok oturduğumda ayağa kalktığımda da bacak arasındaki kemiklerim sızlıyor ağrıdan yuruyemiyecegimi sanıyorum aynı penguenler gibi yürüyorum