Emimat 30+1 im dün kontrolüm vardı idrarda protein çıktı eser miktarda 1 hafta sonra yeniden kontrolüm var dua eder misiniz gebelik zehirlenmesi olmasın ilk bebeğimde de gebelik kolestazi yaşadım tüm hamileler hayırlı sağlıklı kucaklarina alsınlar inşallah 🤲