Busakts BusraAltiok daha çok erken ama bence çok dillendirmeyin ben 22 haftalık oldum kusmayı bırak bulantım olmadı çok şükür hiç de sıkıntı yok gayetnormal bünye meselesi bu
Zeeynepp BusraAltiok kusmadım ama sürekli özellikle sabahları hep halsizlik yorgunluk miğde bulantısı hiç iş yapamıyorum siz şanslısınız ☺️her hamilelik bir olmaz
Asena17 Zeeynepp 16 dan sonra gecti bide bulantinin yaninda mide yanmasi cok yasadim kuru ekmekle yasadim kac ay
Cansucandar-2207- BusraAltiok gayet normal ben 39 dayim hic kusmadim tiksinmedim biseyden insallah pazartesi sali dogum yapcam hamileligimi bile bu hafta hissetmeye basladim kasik bel agrisi olarak
Ecenur1 BusraAltiok tedirgin olma canım ben 35 haftalığım daha hiç kusmadım herkesin bünyesi bir değil
holly BusraAltiok şanslısın. Ben kusmaktan burnumun ucunu göremezdim doktorum şanssızsın yapacak bişey yok demişti 🤷🏻♀️
FatmaaFatmaa BusraAltiok 23 haftalik hamileyim bende hic kusmadim kisiden kisiye degisir anormal bir durum yok korkmayin
Asli6- BusraAltiok ayy inşallah hiç kusmazsin çok kötü valla Allah yardımcısı olsun sürekli kusanlarin 🙏🤰
BusraAltiok Çok teşekkur ederim yorum yapanların hepsine Allah razı olsun ilk gebeliğim olduğu için i san biraz tedirgin oluyor bu yorumları okumak beni rahatlatıyor
FKHA BusraAltiok herkesin kuscak mide bulantısı olacak diye bisey yok okadar şanslısın ki kıymetini bil. Umarım hiç yaşamazsın çünkü gerçekten çok zor bisey yaşam kaliten falan kalmıyor.
Limonzeytin BusraAltiok Daha ne istiyosunuz yahu rahat geçecek demek gebeliğiniz herkes kusar midesi bulanır diye kanun yokki.. mide durumları 7 haftada başlıyo genelde 11.12 falan bitiyo kusmak istemeyin bnce tadını çıkarn bunun.. bende 11.haftadaym hiç mide bulantım yada kusmam olmadı şükür seviniyorm bu duruma çok rahat yani😁
Bebetoveannesi BusraAltiok insallah hiç kusmazsın ilk gebeliğimde 7 ay boyunca kustum en berbat günlerdi
Gulergulmez BusraAltiok benim 3.hamileliğim,diğer ikisinde de hiç kusmadım, bunda da 6+5 günlüğüm kusmayı bırak aksine yedikçe yiyorum🤭 sadece kokulara karşı hassasım. Biraz kasık ağrısı oldu, geçti. Benim de şikayetim çok uyku, sürekli uyumak istiyorum😴
Mrskocc Valla daha erken belki bikaç haftaya bulantı olur nazar etme kendine 😅 umarım kusmazsın ben 9. Aydayım hiç kusmadım her an dua ettim en korktugum şeydir bulantı da olmadı şükür ,Allah kusanların yardımcısı olsun berbat bir şey .
acemimom1 BusraAltiok canım şükret haline bence benim 7. Hafta ortalarında başladı 13 haftalığım bakıma muhtacim kusma ve bulantı canım çıkıyor açım beslenemiyorum gücüm bitti artık kusmaktan. Ne mutlu sana kolay gecicek demekki
drytcvkarsln BusraAltiok iki gebeliğimdede hiç kusmadım🤗 sanırım ı yuzden hızlı kilo aldım.. kasık agrım ve kalça agrım olmuştu