Tatlibebek BusraAltiok bende öyleydim ama 10 haftadan sonra ara ara kusmalarim başladı insaAllah hiç kusmazsin
Ryhnmhmtuna BusraAltiok 2 gebeliğşmde de hiç kusmadım kusmak da istemem şahsen berbat Allah yardımcısı olsun kusanların
Yagmurat09 Gebeliğim 3ündede hiç kusmadım anormal bir durum değil ki bu herkesin bünyesi farklı şuan 24+6yım bu zamandan sonra olacağını da düşünmüyorum kusarak hamilelik çok zor benim de çevremde vardı çok zor inanki şanslıyız bence
Leylasiva21 BusraAltiok inşallah hiç kusma olmaz benim 10 haftada başladı 20 haftaya kadar sürekli kusuyordum 5 kilo verdim mahvoldum. 4 haftadir yavaş yavaş kendime geldim
suleesrky Hep diziler yüzünden boyle hissediyor insanlar. 😂 Cok normal miden bile bulanmayabilir. Her bünye farklı. Ben hamileliğim boyunca sadece 1 kez kustum o kadar. Ustelik cok midem bulanıyordu.
H-atun BusraAltiok aman maşallah diyin aynıı bunları soyluyordum 7 . Haftanın sonunda aman Allah bir başladı 18 e kadar devam etti. Olmaz sizde inşallah