HaticeGkta hamilelikte en çok önerilen şeylerden birisi yüzmek. Gittiğim iki doktor da öyle söyledi, hamilelikle ilgili okuduğum bütün kitaplarda da vardı bu bilgi. Su sizi kaldırdığı için bebek de iyi hissediyormuş, sakatlanma riski olmadan egzersiz yapmış oluyorsunuz. Ben sürekli havuza girdim, ve hemen her gün girmeye de devam ediyorum ama yarım saatten uzun kalmıyorum ve mayomu hemen değiştiriyorum. Eğer havuz size özel olacaksa ya da temizliğinden eminseniz yüzmek bebeğinize ve size iyi gelecektir. İyi tatiller!