HaticeGkta ben 1 defa girdim doktorum yarım saatten fazla kalma ve ıslak durma demişti bende yarım saat kalıp çıkıp duş alıyordum mayo kuruyunca tekrar giriyordum şükür bi sıkıntı olmadı ama zahmetli iş bende olmadı diye sizde de olmayacak diye birşey yok adet kabına gelince tampon gibi o Zaten tampon sağlıksız bence gerekli değil hele de gebe iken.
Gebelerde Zaten enfeksiyon mevcut oluyor tatil beldelerinde herkes giriyor nayağı kalabalık oluyordur