Anneoluyorummmm herseyiim hazır bebek için bi 2 tane hastane çıkışı koydum birini direk giydirmeye biride o kan filan olur illaki değiştirdim 2de yedek koydum altli üstlü olaki hastanede kalma süremiz uzarsa diye 20 bez emzik biberon 1 Müslim bi kalın battaniye bide kundak battaniye koydum çıkarken kullanırım diye sanırım bebeğe bu kadar kendimede 1 komple düğmeli pijama takımı bide 3 düğmeli koydum çorap koydum bi kalın 2de kisalardan terlik göğüs pedi 5 6 tane ped 18li bide hasta bezi koydum 2 tane bide hastanede takarlar yeter diye düşünüyorum 3 tane kilot 1 tane emzirme sudyeni bi boş poşet bide havlu peçete son olarak çıkarken giymek için bi eşofman altı bide kapsonlu koydum pijamanın üstüne çekerim bitti 😅 2de yemeni koydum 1de toka sanirim bu kadar😅