Anneoluyorummmm tam 31 mart görünüyor 40 +0 ım. Sezeryan düşündüğümüz için öncesi olur ama bende herkes gibi balık burcu olsun istemiyorum 😂 Ay bir de bu gece rüyamda kucağıma aldığımı gördüm şiş şiş gözlerini yumuş yumuş ellerini gördüm çok güzeldi 🥰 sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏