blueberyy00 Anneoluyorummmm 1 Nisan bizde Sezerysn şafak Mart sonu bitiyor Mart diyelim öne geldikçe mutlu hissettiriyo ,🤭🤭🤭
Aycan051415 Reisezg benim 9 haziran uygulamaya göre 16 mart doktora göre mart vasi ama belli olmaz yaa ilk kizim 42 haftalik dogdu