Cananyildiz insan öyle oluyor ama, onca yıl hayal kırıklığı olunca daha da bi sey çıkmaz sanıyor cok haklısın.
Hamd olsun binlerce dediğin gibi, o kadar sevindim ki kendi haberinmiş gibi bi oh, şükür dedim okuyunca seni🤲🤲
Burda da olsa bi kader birliği, gönül birliği yaşadık ortak dualar, beklemelerle mesaimiz oldu🤲
Klavyem hatalı yazmış “n” yerine, “m” gibi.
Rahim filmiyle ilgili acı çekmiştin onca hamd olsun demek istemiştim hepsinin üyelik ekini klavyem sağ olsun değiştirmiş:)
Quenzim bir ay mı kullandın?
Bende kullanıyorum bir kaç aydır d vitamininide aynı şekilde.
Tuzlu suyu kaç defa yaptın adet sonrası mı hemen?
Ya bide şu var, geçen ay covid geçirmiştim eşimle, o da soermleri etkiliyormuş, duydun mu eşi covid sonrasında hamile kalanları? Inş bi sıkıntı olmaz ya🤲