Cananyildiz ya çok sevindim🤲🤲 ne kadardır bekliyordun, ortak çok topikte yakışmıştık senle, hamd olsun mutlu haberi almışsın🤲
Rahim filminde çok üzülmüştüm ne acılar çekmiştim, inş hepsi geride kald, şükür ya.
Sıkıntı neydi sende pco vs mi? uzundur herşeyi denemiştin?
Bu ay özel bi sey yaptın mı?
Insan uzun zaman olmayınca daha olmaz diye düşünüyor di mi psikolojik olarak?