Cananyildiz amin canım inş, aynıyız, bizim ortak topiğimiz vardı arkadaşlarla, gelmeyince onlar haliyle hissediyorsun, ölümlü olurda gelirler inş diye.
Evet fende topik açtım bu konu için, dediğin gibi kısa süre sonra hamile kalanlar varmış, darısı tüm bekleyenler inş🤲
Ağrın sizin, bulantın başladı mı kaç haftalık oldun, ayy hamd olsun ya çok çok şükür Rabbime sorduğum soru içeriğine, Rabbim sağ salim kucağına aldırsın yıllarca bekleten nazlı yavrunu🤲🤲