brfns haziran sonu gibi insallah ıkıncı de kız olunca cok bişey almıyacam hastane cıkısı biberon emzık bir kaç takım. Battaniye felan öyle yani kıyafetten yana sıkıntı yok cok var cunki ama hazıra dogacagı için uuzn kol mu yarım kollu mu giydirim bilmem