Canlarım bir de şey dicem istanbulda yaşıyorum haziran ortası gibi doğumum ama abisine çekerse o da mayıs sonu gelir gibi diyorum siz kısa kollu mu aldınız hep istanbul haziranda da akşamları çok sıcak olmuyo hep evden çıkacak değilim ama ilk oğlum yedi aylıktı haziranda kaynanamlarda uzun kollu giydiriyordum akşamları falan acaba gene öyle mi olur kendimde antalyalıyım kırkı çıkınca belki annemlerin yanına giderim orda da uzun kollu hiç olmaz pişer yavrum kafalar karışık yani ne alsam nasıl alsam diye