Abdbahar ya tatlım valla üzüldüm şimdi senn haline ya nys ben anlatayım belki anlarsın bebek spermle buluşunca yumurtalıklardaki dölyatağında dölleniyor tüplerden geçip rahime yerleşiyor yani bebek şak diye rahimde olmuyo cahillik gerçekten zor hayır imkanda var kendini nie zorluyosun onu anlamıyorım