Elmassefil canım bence ALLAH kimseye çekemeyeceği acıyı vermez diye düşünüyorum eminim ki sana da dayanabileceğin şekilde bir acı verecektir çekeceksin ama sonra puff uçup gidicek acın bebişini görünce ve yine dayanmış olacaksın öyle ya da böyle geçiyor inan 🙈💕 bende evlenmeden önce çk korkardım hamile kalınca bütün korkum geçti normal doğuramam diyodum tee bekarken şmdi hamileyim bak yana döne normal doğum istiyorum 18 haftalık benim bebişim de inşALLAH normal ve ufacık sancılarla kurtuluruz benim annem hiç sancı çekmemiş 2 kez ıkınmış gelmiş mesela abim bende de kardeşim de de öyle hiç yoktu kızım Sancım diyo o kdr rahatladım ki anlatamam kaldıramıycağımız yükü vermez RABBİM böyle düşün rahatla derin bir nefes al 😘❤