Elmassefil normal doğumu abartanlar eline iğne batsa ortalığı yıkanlar canım. İki çocuk doğurdum ikisi de normal oldu çok şükür. İlkinde 7 dikiş ikincide 3 dikişim oldu ve 5 günden sonra iki çocuğuma da kendim baktım. İlki 4 saat suni sancı 15 dk doğum. İkinci 4 saat kendi sancım 5 dk doğum. Hatta ikinciyi doktor önlüğünü giyene kadar ben çoktan çocuğu çıkarmıştım yani. Üstelik ikinciyi sezaryen istiyodum tüplerimi bağlatmak için. Doktor normalden sonra göbek deliğinden girip bağlarız deyince sevincimden göklere uçmuştum. Kötü birşey olsa o kadar sevinir miydim hiç? 😊 sen doğru yoldan şaşma normal yap. Eğer ki herhangi bir engel (sağlıkla ilgili) yoksa. Korkuyorum ya da genital bölgem güzelliğini kaybedicek gibi bir düşünceden dolayı sezaryen yapma derim.