BusRaa20 bende 34 haftalığım kısmetse normal doğum yapıcam benimde ilk deneyimim olucak inşallah sadece şunu düşünün 9 ay boyunca bu anı bekliyosunuz acı tatbiki olucak ama kısacık bi süreç sonrasında yavrunuzu kucağınıza alıcaksınız onun kokusunu alıcaksınız bütün acılara değer bence 🥰 ben kendimi böyle rahatlatıyorum işede yarıyo onun harici bol bol nefes egzersizi yapın size en çok lazım olucak şey yürüyüş squat birde perine masajının çok etkili olduğunu duydum bunları da araştırın. YouTubedan birsürü video izledim doğumla ilgili annenin bebeğini kucağına aldığı zamanki his okadar farklı ki herşeyi güzel düşünün güzel olsun ❤️