Güzel bir normal doğum yapmış bir anne olarak; benm gibi normal doğum isteyen kadınlar görünce çok mutlu oluyorum. Öncelikle bu düşünce ile 1-0 öncesiniz. Vücudunuza ve bunu yapacağıniza inanın. Gerçekten vücud kendini haftalar öncesind doğuma hazırlıyor. Ben düzenli yürüyüş yapıyordum, Kasım da kızım doğurdum, yazın iki ay denize giriyordm, ev içinde yürüyüş yapıyordm. Son haftalarda kasık ağrılarım artıyordu ilk olduğu için acaba çok mu zorluyorum yürüyüş yaparak diye düşünüp yürüyüş azaltmıstm, meger normalmiş o ağrılar. Sakin sakin bu defa ev içinde yürüyüş yapmaya ve sıcak duş almaya başladım. Hep pozitif iyi düşünceler içindeydim, hatta bir arkadaşım bana sürekli yazardı senden bana da geçsin su pozitiflik😄 o da normal doğum yaptı. Tabi her kadin sancı eşik değeri farklıdır vücud ve bebektr farklı ama biraz dayanacaksn sonrası çok rahat oluyor. Dikişler bı haftada iyileşir tabi bende geç oldu çünkü kabızlık vardı ve ben kabızlık şurubu kullanmayı sevmiyordum bu yüzden , bağırsak dikişlere baskı yapmış şişkinlik olmuştu bu da benm ilacımi kullanmadgm kaynaklı olmuştu. Kabızlık ilaçla hemen geçti, yarada iyileşti.