Xxz doğru söylüyorsun canım herkesin acı eşiği farklı bende dogumda tuvaletimi yaparım diye korkuyorum ya ikinirken falan bide gercekten yaparsam bide şeyden korkuyorum hemoroidden zorlaninca veya ıkınırken dogumdan sonra çıkıyor diyolar suan bile cok az var bende ya kabız olmamama ragmen bebek baski yaptigi icin sanirim