Acremine benim kız kardeşim duygu hocada doğum yapmıştı o sevinçle ona gitmiştim ama 22. Haftaya kadar her sey yolunda gidiyordu ancak detaylı ultrasona girdim ve bebekte uzun kemiklerde kısalık halk arasında bilinen cücelik olabileceği söylendi hatta gebelik sonlandırmayı düşünmem gerektiği önerildi mega medipol perinatolog tarafından. Cok kötü bir süreç geçirdim ve bu süreçte duygu hoca hiç ilgilenmedi telefonlarıma mesajlarıma asla dönmedi günler sonra iki kelimelik bir mesajla döndü ve bıraktı. Ben sonrasında baska doktorla devam ettim amniyosentez yaptım 1 bucuk ay sonra sonucumu öğrendim ve sormadı bile. Cok yoğunlar anlıyorum ama bence gebelik sonlandırma ihtimali olan bir durum cok önemliydi ve bu ilgisizlik tamamen güvenimi yok etti. Aynı huzurla gidemezdim artık kendisine. Sadece iş gözüyle baktığına eminim yani maalesef. Ama gebelik ve yasanabilecek komplikasyonlar işten hep daha fazlası cunku içinizde can, bir hayat taşıyorsunuz…