BNM
Niye gelmiyorlar anlamıyorum benim bütün sürecimi takip eden kişi o ve riskli doğum olsa ne olacak diğer doktorlara o an ben mi anlatacağım çok saçma buluyorum bu tarz şeyleri gerçekten. Bana fiyat olarak Nagihan hocanın fiyatını verdiler doğum da başkası girse o zaman onun doğum ücreti fazla olunca onu mu ödeyeceğim ? İllaki sezeryan yapın demeye geliyor bu ben çocuğa gündüz doğ gece doğma mı diyim gerçekten işin içinden çıkılmaz bir olay. Acıbadem taksim gidiyordum öneri üzeri buraya geldim ve böyle bir şey olduğunu bilmiyordum bu konularda baştan bilgi verilmesi gerekir bana göre ki bizler de doktor hastane arayışı yapmak zorunda kalmayalım