erssum Busraaltuntas ben bu konuda bi sıkıntı yaşamadım her gittiğimde güler yüzle karşıladı 39. Haftamdayım bu zamana kadar sorduğum her soruya aklımda soru işareti kalmayacak şekilde cevap verdi
incikinannesi Busraaltuntas Yani evet sorulan sorulara cevap veriyor ilgileniyor telefon numarasını da veriyor
BNM Busraaltuntas planli sezaryen istiyorsan nagihan hocaya git. Ben normal doğum istiyorum nagihan hocadayım denk gelir mi bilmiyorum doğumuma insAllah gelir rabbime kalmış ama cok iyi bi kadın.
Busraaltuntas BNM bende normal istiyorum ama nagihan hocaya denk gelmezse üzülürüm baska tanımadığım doktorda da yapmak istemem açıkcası 😞
Tgclvnt Busraaltuntas Merhabalar. Bende Nagihan kayaya gidiyorum ama size kim söyledi doğuma girmiyor diye ? Öyle birşey yok doğum yaptırıyor kendisi bende başkalarının önerisi üzerine başladım ve memnun kaldım hatta en son gittiğim gün bile normal doğum yaptıracaktı
Busraaltuntas Tgclvnt benim forumda okuduğum ve gidenlerin yazdığı şey eğer hastanede doktor yoksa çağıralarak gelmediği nöbetçi doktor kimse onun doğumu gerçekleştirdiği okudum ve bir çok kişiden duydum
BNM Tgclvnt mesai saati disinda gelmiyor doğumlara canım nobetci doktor kimse o yaptiriyor. Diğer doktorlar ucret karsiliği geliyor ama nagihan hoca gelmiyor bizzat sordum
Tgclvnt Busraaltuntas İlk defa duydum ama bunu bir sonraki gidişim de soracağım böyle birşey var mı diye. Böyle birşey varsa da söylemeleri gerek ki ona göre hareket edelim
erssum Busraaltuntas mesai saatleri dışında çağırıldığında ekstra ücret aldığını söylemişti Elif hanım diğer doktorları bilmiyorum
Bimercimekannesi Aycha Kimseyi doktorundan soğutmak yada yanlış yönlendirmek istemem . Sizin içinizin ısınması çok daha önemli .Ben Medipol megada hemşireyim ve tüm doktorlarla neredeyse çalışma fırsatı buldum.Öngörülerim bunlar. Benim en memnun kaldığım doktor Songül yılmaz kıyak .
Aycha Bimercimekannesi Teşekkür ederim, sağ olun. Jinekolojik onkololoji de; Aykut İsa ve Volkan Bey varmış, tanıyorsanız haklarında bilgi verebilir misiniz?
Crixus1313 Bimercimekannesi merhabalar duygu ısıl gencer ve nagihan hoca arasından birini tercih edecek olsanız normal doğum yapmak isteyen biri olarak hangisini tercih ederdiniz yardımcı olabilir misiniz🙏🏼
1128 _Hayalim- en son ne zaman gitmiştiniz? Geçtiğimiz hafta Duygu Hanım’a gittim ve normal fiyatının 510 tl olduğunu söylediler. Biz eşimin kurum indirimiyle 385 tl ödedik
ozgenurbyar 39+3 haftalığım. Elif Çiler Eren’e gidiyorum. Ablam da 2 çocuğunda da Elif Hanım’a gitti. Gayet memnunuz ikimizde. Cuma günü doğumum var. Gayet ılımlı, sakin, ilgili bir doktor şahsımca.
Busraaltuntas ozgenurbyar öncelikle hayırlı bi doğum geçirirsiniz inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız😊 bende elif hanıma gideceğim sanırım ama yukarıda üslubundan dolayı begenmeyeceğimi dile getirmiş kararsız kaldım. Sizlere nasıldı?açıklayıcı detaycı mı
Tgclvnt BNM Niye gelmiyorlar anlamıyorum benim bütün sürecimi takip eden kişi o ve riskli doğum olsa ne olacak diğer doktorlara o an ben mi anlatacağım çok saçma buluyorum bu tarz şeyleri gerçekten. Bana fiyat olarak Nagihan hocanın fiyatını verdiler doğum da başkası girse o zaman onun doğum ücreti fazla olunca onu mu ödeyeceğim ? İllaki sezeryan yapın demeye geliyor bu ben çocuğa gündüz doğ gece doğma mı diyim gerçekten işin içinden çıkılmaz bir olay. Acıbadem taksim gidiyordum öneri üzeri buraya geldim ve böyle bir şey olduğunu bilmiyordum bu konularda baştan bilgi verilmesi gerekir bana göre ki bizler de doktor hastane arayışı yapmak zorunda kalmayalım