Nurcanben Beni de o gün tekrar muayene etti. Öncesinde de özele de gitmiştim oradaki doktor hiç tereddüt etmedi çok net bı sekilde kesede bebek olmadığını söyledi. Kürtaj yapan devletteki doktor da gayet emindi. O yüzden ne kadar kabul etmek istemesek de durum gerçekten buydu, doktorların kararları netti eşim de ben de bunu gördük. O yüzden bizim kafamızda bı soru işareti kalmadi. Tabi sizin durumunuz nedir doktorların yorumları nedir bilemem