Mom_07 tamam sakin olun beklemekte fayda vat insallah boş olarak devam etmez benimde 6. Haftada sadece kese vardı boş gibiydi 7. Haftada kalp atışını duyduk 8 dede duyanlar var önerim 8. Haftaya kadar sabredip doktora gitmemek 8. Haftada bakarsınız. Eğer boş ise de beklemenin size hiç bir zararı olmayacaktır. 8 den sonra da duyulmazsa o zaman ne yapılması gerekiyorsa yaparsınız. Tabi ki karar yine sizin inşallah güzel haberlerinizi alırız