Kızlar aynı durumu bende yaşadım boş gebeliği doktorum bana 8 haftaya kadar beklememi söyle daha sonra kürtaj oldum . Sonrasında genetik doktoru araştırma yaptı normal şartlarda ilk gebelikte yapılmıyormuş ama sonrasında tekrar ederse yapılıyormuş ben üniversite hastanesinde kürtaj olduğum için direk genetik araştırma yaptılar süreç psikolojik olarak çok kötüydü çıkan sonuca göre kan sulandırıcı yapmam gerektiği söylendi her gittiğim doktor farklı bir şey söyledi kimi doktora göre gerek yoktu ilaca kimisi tekrar boş gebelik olabileceğini söyledi ama edindiğim bilgiler sayesinde folik asit kullanmaya başlayın vitamin değerlerinize baktırın kan sulandırıcı filan kullanmadım ben şuan hamileyim ve bebeğimi ve kalp atışını allahım sizede nasip etsin inş 🤲