Kendinize stress yapmayın demesi kolay biliyorum ama 16 ay sonra hamile kaldım ki tüp bebek yapacağım ay hamile kaldım evi baştan aşağı temisledim kuofere gittim alışveriş festivaline gittim heryeyi yaptım çocuk yapmaya çaba sarf etmek dışında o ay hamile kaldım Rabbim bu günün hürmetine tüm isteyenlere nasip eylesin ama tavsiyem bu güzel günleri özellikle yarın dua edin kendinize ben birtek Rabbim o asilara beni muhtaç etme diye çok yalvardım o ay