Mehtapkz Abc34 ahhh canim ya ayniyiz postlarimiz bile ayni vallahi 4. Gun gecikmedeyim en son adet gunu kaset test yapmostim negatifti hala bekliorm adeti bakalim i sallh vardir
Abc34 miranbeyinmothersi belirtimde yok ki canım. Nasılsam aynıyım ne adet olucam belirtisi var ne başka bişey
Abc34 dilaraulusoy bugüne kadar gayet iyiydim canım. Sabah testi yapsam mı yapmasam mı dedim. Aslında beklemek vardı içimde. Aman varsa çıkar zaten dedim yokmuş. Şimdi strese girdim. Keşke yapmasaydım cumaya kadar bekleseydim
Eda_Esen Abc34 Kan ver canm sabah arkadaşım test yaptı negatif çıktı kız bide adet gördüm denedik ama öyle hemen olmuyormuş diye de üzüldü halsizliği vardı gitti kan verdi hamile çıktı üstüne görme olmuş… Süpriz oldu onlara da
Abc34 Abc34 https://imgyukle.com/i/oboZGf https://imgyukle.com/i/obESAp https://imgyukle.com/i/obEai8 kızlar testime bakar mısınız aslında yapmıcaktım dayanamadım. Cam üzerinden negatif görünüyordu. Ben merak edip testin içimi açtım cama denk gelmeyen yerde 2.çizgi var. Test mı bozuk yoksa pozitif mi. Yapmasaydım yarın kan vermeye gidicektim