Abc34
Öncelikle herkeze selam
Ben yurt dışandan yazıyorum bazi termleri bilmeyebilirim Türkçem var çok şükür ama o kadar değil 🙁
Burda adet gecikmesi 1 gün bile olsa kan tahlil de çıkıyor
Bide küçük bi önerim var hamile kalmak isteyen lütfen kafaya takmayın biliyorum söylemesi kolay ama bedenize etki ediyor ve kolay işi maalesef zorlaştıyoruz
Rabbim e dua ediyorum bekleyen tüm kadınlara nasip etsin amiiiin
İyi günler ☺️