Pamuksekerimm
bizde herhafta gidiyoruz bir haftasadece nst ücreti ödüyoruz 50 tl muayenede oluyorum diğer hafta hem muayene hem nst için 300 ödüyoruz muayene ücreti bi hafta ödüyoruz bi hafta ödemiyoruz son 1 kontrol kaldı zaten haftaya perşembe kucağıma alıcam minnoşumu yılbaşından önce 200 dü muayene ücreti nst 30 du doğum için 6750 tl sezeryan olucak 🐣🌸